Jak to u mě chodí s objednávkou?

Zadali jste objednávku a úspěšně ji odeslali. Na email vám dorazila automatická zpráva eshopu, která vás informuje o tom, co jste nakoupili a za kolik.

V této první zprávě ještě nejsou podklady k platbě. Proč?

Někdy se dají drobnější věci poslat levněji, někdy naopak zase dráž (jde především o role separaček, které sice nestojí moc, ale jsou velké, takže musí jít automaticky jako balík) - ještě před tím, než pošlete platbu, zkontroluji právě tuto situaci a buď poštovné nechám, jak je, anebo ho upravím. Hned poté vám přijde nový email, kde budou podklady k platbě (pokud jste zvolili platbu převodem na účet).

V případě, že jste objednali na dobírku, je stejný postup - to znamená, že vám také pošlu email, ve kterém bude finální částka, kterou při převzetí balíčku uhradíte.

 

Dodací lhůty:

Pokud objednáváte zboží, které je skladem, balíček odešlu v den připsání platby na účtu, nejpozději den následující.

Pokud objednáváte zboží, které skladem není, pak platí dodací lhůta, která je u každé položky zvýrazněná.

 

Máte-li v dobírkové objednávce zboží, které není skladem, odešlu v souladu s dodací lhůtou jednotlivého zboží, počítaje ode dne objednávky.

 

O tom, že je balíček odeslaný, vám také přijde email - a podle druhu a typu dopravy, který jste vybrali, vám vaše objednávka bude doručená. V emailu s informací o expedici zásilky také naleznete číslo zásilky, podle kterého můžete svůj balíček sledovat.

 

Faktura:

Protože se společně snažíme šetřit přírodu a naše životní prostředí, fakturu zasílám vždy emailem do 14dnů od připsání platby na účtu. Pokud si přejete fakturu vytištěnou do balíčku, napište mi to prosím do poznámky k objednávce.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.